Wszystko wyjasnione, czekam na rozliczenie za 16.50.
Dziękuję za wszystkie posty, zwłaszcza te, które uświadomiły mnie, że nie miałem racji. Do dzisiaj włącznie miałem trudną sytuację rodzinną i może to zaważyło, że nie dostrzegłem tego wcześniej. To mój drugi stacking, który okazał się jeszcze gorszą porażką niż wcześniej. Zaliczyłem wtopę licząc te turki, a tak naprawdę nie przeszło mi na myśl, że to tak zostanie odebrane, że powinienem wliczać bez wpisowych +15$. No nic, człowiek uczy się na błędach całe życie, tutaj to Wy, cała społeczność miała rację.
Już wczoraj chciałem się wypowiedzieć w ten sposób, ale nie miałem takiej możliwości.
Przede wszystkim chciałbym przeprosić inwestorów i zaznaczyć, że jestem laikiem stackingowym i nie znałem do końca jakimi prawami trzeba się kierować. Nie ma sensu dłużej się tłumaczyć.
Do profitu dokładam kolejne 100$ zadośćuczynienia za to, że inwestorzy musieli tyle czekać.
P.S. człowiek do wszystkiego musi dojrzeć...
Za 'shipa' siadło 1980.31, dokładam 100 jako rekompensatę, na więcej mnie nie stać.
Profit : ~2081$
50/50 = 1040,5$
1040.5 * 0.6 = 624.3$
1040.5 * 0.1 = 104.05$
Proszę o info na priv gdzie słać kasę.
EDIT: Pieniążki powinniście mieć na starsach.
glupio mi ze poczatkowo Cie bronilem lecz jak widac dzialales swiadomie tylko nie wyszlo...
Napisane przez bobek81
glupio mi ze poczatkowo Cie bronilem lecz jak widac dzialales swiadomie tylko nie wyszlo...
a co miało wyjść? jak chciałbym być oszustem to nie oddałbym ani trochę pieniędzy i więcej się już tutaj nie pojawił. dzięki upływowi czasu poznałem opinię innych, którzy naprowadzili mnie na właściwy trop. zgadzam się po prostu ze stwierdzeniem, że wliczając w podsumowania te turki wiązało się to od razu z tym, że gram za wspólną kasę, naprawdę nie pomyślałem, że powinienem wcześniej o tym poinformować i dlatego sam straciłem na tym kasę za shipa + reputację, ale człowiek uczy się na błedach.
Spoiler
Napisane przez FCbEAN1899