Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Rowerek

424 Posty
39 Użytkownicy
162 Reakcje
15 K Wyświetlenia
mqrcin

Życie.

teampoland

gdzie kupowałeś hh?

leeloo80

.

To mi się podoba. Konkretnie i zdecydowanie. Kropkuję _drink:

leeloo80

.

NO OK ale akurat ten post mnie zainteresował! Cenię ludzi, którzy mają swoje zdane i nie podlegają halucynacji. No ale jak na priv wieprze krzywdzili tutaj, to może nie było trzeba dodać ich losowo i wtedy nie ma priv. Ja dodaję ludzi, którzy na to zasługują i są godni mojej osoby! _drink:

leeloo80

.

OK wyjątkowo dodałem, ale ewentualnie w PRIV proszę o delikatność, ponieważ mam bardzo delikatną osobowość. Dziękuję! :f_love:

leeloo80

.

Serduszko, niestety nie znam się na wszystkim i tu nie poradzę profesjonalną odpowiedzią! Pozdrawiam! _drink:

Trener
weirdcreep
leeloo80

Polecam ewentualnie terapię testową u psychologa, a jak nie pomoże egzorcyzmy o ile to nie jest po prostu zwykły młodzieńczy bunt! :sfishy: _evil: Powodzenia!

CO WAŻNE. BEZWZGLĘDNIE, to Matkę każdy musi szanować, a jak tak nie jest, to czasami paskiem trzeba wyjątkowo przyłożyć i utemperować, nawet jak to jest dziewczyna!

Czasami niestety przez chwilę powinno się nawet dzieci chować wojskowym rygorem jak pewne metody marchweki i kija nie pomagają. Dziś jest sporo chorych dzieci w otoczeniu, co czasami psują innych. Czasami warto i nawet na kopać/ lub stanowczo opowiedzieć innym dzieciom i obcym dorosłym, że nie życzymy sobie deprawowania swoich dzieci! Jako wojskowy sporo o tym wiem i wiem, że pomaga pewien rygor, ale zwłaszcza wobec obcych nakręconych materialistycznych dorosłych. uwielbiam takich lać pasem! Należy oczywiście swoją rodzinę nagradzać i cieszyć się i czasami wyindywidualizować się z tego chorego tłumu!

mqrcin

.

Standard AI z obu stron. Coin.
Nic się nie da zrobić

KrzNow

Coś kiepsko 3betowałeś w tej sesji :f_p:

KrzNow

To teraz po Polsku :P

Varrancomando

Napisane przez KrzNow
To teraz po Polsku :P