Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] I'm not a nice guy... [NLHE SH+MINDSET]

131 Posty
29 Użytkownicy
0 Reakcje
3,871 Wyświetlenia
domycia

Dzień dobry!

Postanowiłem założyć nowego bloga, ponieważ mój stary blog (When I play poker...I'm not a nice guy anymore. Blog gamblującego licealisty.) był czysto pokerowy natomiast w tym blogu będzie mniej o pokerze natomiast więcej jakiś moich przemyśleń itp.

O mnie:

Na imię mam Łukasz, jestem dzieciakiem chodzącym do liceum, mieszkam w okolicach Krakowa w miasteczku o którym nikt z Was nigdy nie słyszał i pewnie nigdy nie usłyszy.
W pokera online gram od 3 miesięcy, bez żadnych sukcesów (NARAZIE :challenge).

Co będzie na tym blogu?

Z pewnością będę pisał tu o swojej grze w pokera, jakieś śmieszne wykresiki, tudzież rozdania, wiadomo o co chodzi.
Mam zamiar wrzucać tu jakieś swoje luźne przemyślenia, może coś o moim życiu prywatnym, jeszcze zobaczymy jak to będzie.
Jeśli chodzi o zmiany w stosunku do prowadzenia bloga to oprócz tego, że tematyka postów się trochę zmieni, to również posty na tematy czysto pokerowe będę starał się wzbogacać o jakieś głębsze analizy, a nie tylko wykres i stan BR jak to miało miejsce na blogu poprzednim.
Oprócz tego posty na blogu mam zamiar pisać trochę rzadziej niż miało to miejsce na poprzednim blogu, natomiast powinno odbić się to również na jakości wpisów, będą bardziej rozbudowane i (mam nadzieje) będą niosły jakieś większe wartości merytoryczne.

Spis treści:

1. Statystyki NL2. Cele na grudzień
2. Film - session review (NL5)
3. Mindmap - 3beting range (spolaryzowany i zdepolaryzowany)
4. Mindmapy - Adult learning model i Donkbetowanie
5. Wykres podsumowujący rok 2012 na Party Poker
6. Rozgrywanie niskich Pocket Pair - moje przemyślenia
7. Moje statystyki - NL4
8. 'Arcyciekawe session review 1' i 'Arcyciekawe session review 2' - notatki i własne przemyślenia
9. Cele pokerowe na styczeń
10. '10 rzeczy, które powinieneś przestać sobie robić'